بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

باران یکی یدونه ی ما

باران

1390/12/29 13:58
نویسنده : خاله باران
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام 

من (خاله جون) مدتی بود که میخواستم برای باران جونم که هنوز به دنیا نیومده و قراره اواخر اردیبهشت به دنیا بیاد وبلاگ درست کنم ولی وقت نمیکردم و بالاخره امروز طلسم شکسته شد و من در تاریخ ٢٨/١٢/١٣٩٠ این وبلاگ رو برای عزیز دلم درست کردم.

باران جونم امیدوارم بتونم همه ی خاطراتت رو برات ثبت کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحانا
29 اسفند 90 20:00
سلام
به جمع نی نی وبلاگی ها خوش آمدی
پس کوچولوتون شد باران نه آتنا


are dg shod baran
خاله ی امیرعلی
2 فروردین 91 21:49
سلام
خوش اومدی به جمع نی نی وبلاگیا
انشالاه که باران جوجو بسلامت زودی بدنیا بیاد و بپره بغل خاله جونی و شمام طعم شیرین خاله شدن رو بچشی



مرسی از لطفت عزیزم الان لینکتون میکنم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 فروردین 91 0:20
سلام.سال نو مبارک.ببخشید که دیر اومدم آخه مسافرت و مهمونی رفتن و مهمونی دادن و....
ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین.



ممنون شماام همینطور
مامان اميرحسين
7 خرداد 91 23:16
ورودت رو به ني ني وبلاگ تبريك ميگم