بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران یکی یدونه ی ما

سیسمونی باران جونم

1391/2/18 20:13
نویسنده : خاله باران
4,835 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز میخوام عکسای سیسمونی و اتاق باران جون رو براتون بذارم ولی اول باید تولد

niniweblog.com

شوهر خواهری رو بهش تبریک بگم.

niniweblog.comشوهرخواهرعزیزم تولدت مبارک

niniweblog.com

و حالا سیسمونی باران جونم در ادامه مطلب

 

کالسکه_تاب_کریر

نمایی از تخت خواب

سرویس حمام

پارک بازی که البته هنوز باز نشده

ساک حمل باران جون

پشه بند(مامان ریحان عسلی زحمتشو کشیدن)

میزو مبل

نمای کلی از کمد و عروسک هاو لباس ها

لباسی که وقتی هنوز جنسیت شما معلوم نشده بود من برات خریدم

 

این لباسو دخترعمه ی مامانی(نسرین جون) از سوئد برات آورده

این لباس رو هم دوست مامانی برات آورده

این لباس هارو پدرجون از قطر برات آوردن

 

و اینم لباس هایی که بابایی از آلمان برات آورده(البته پدر جون و بابایی لباس و اسباب بزی های زیادی آوردن ولی من فقط عکس چندتا از اونارو گذاشتم)

بقیه ی وسایل باران جونی

نمای کلی از اطاق عزیزدلم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
18 اردیبهشت 91 20:37
سلام
خیلی خوشگلن مبارک باشه ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه
تولد آقا علیرضا هم مبارک


ممنونننننننننننننننننننننننن
مامان آتین
18 اردیبهشت 91 20:47
خیلی خوشگلن مبارکش باشهههههههههه
ایشالا به خوشی و سلامتی از تک تکشون استفاده کنه


مرسی عزیزم از لطفت
خاله ي اميرعلي
18 اردیبهشت 91 23:52
سلام عزيزم خوبي؟
تولد شوهر خواهري مبارك
وااااااي خاله جون چقدر قشنگن سيسمونيه باران جون
انشالاه بسلامتي بدنيا بياد و از وسايلش به سلامتي و شادي استفاده كنه
سلام برسون


Merci golam
پریا
30 اردیبهشت 92 21:52
سلام عزیزم چه سیسمونی قشنگی مبارکش باشه ..ما یه کلوب خیریه داریم خوش حال میشیم به ما هم سر بزنید .. http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=19528 من دارم برای یک خانواده نیازمند سیسمونی جمع می کنم دنبال پشه بند صورتی هستم میشه بپرسم از کجا و چند خریدید ؟ ممنون