بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

باران یکی یدونه ی ما

عکس های باران جونم

1391/2/27 20:13
نویسنده : خاله باران
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

بالاخره طلسم شکسته شد و امروز وقت کردم که بیام و عکس های هفته ی اول باران جون رو براتون بذارممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

باران پرسپولیسی

niniweblog.com

باران جونم در خواب ناز

قربونت برم که اینقد ناز خوابیدی عسلممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی
27 اردیبهشت 91 20:38
قربون دخمل نازت
منم بروزم


مرسی گلم میام پیشتون
مامان رهام
28 اردیبهشت 91 10:51
سلام عزيزم مرسي كه به وب ما سر زديد.قدم نو رسيده مباركبا افتخار لينكتون مي كنم


ممنون گلم شما هم لینک شدید
مامانی
28 اردیبهشت 91 13:05
سلام با افتخار لینک شدی


ممنون منم لینکتون کردم
مامان ریحان عسلی
28 اردیبهشت 91 23:45
سلام
عکس اول که عشقه پدر بزرگشه شکلک بالاییش خیلی بامزه ست
عکس آخری چه ناز خوابیده ریحانه هم این جوری خوابیده بود منم ازش عکس دارم
عکس دومی خیلی خوردنیه



مامانی
1 خرداد 91 18:17
سلام مامان باران
بروزم
دخمل نازتو ببوس


سلام مامانی من خاله ی بارانم مامانش نیستم

بهتون سر میزنم
نسترن
3 خرداد 91 0:42
جاننننننم خیلی نازه باران خانمتون...خدا نگهش داره و همینطور شما خاله مهربون رو
رمزو خصوصی براتون میذارم.برید توی آخرین نظرات...بوس


ممنون گلم


پیمان
3 خرداد 91 11:21
باسلام و عرض تبریک
امیدوارم خداوند برایتان این عزیز را حفظ کند .


مامان گیسو جون
19 خرداد 91 17:37
ای خداااااااااااااااا
الهی من فدای اون دست کوچولوت بشم که اینجوری زدیش زیر چونه قشنگت


خدانکنه خاله جون
yasaman jon
13 تیر 91 11:49
che kocholoe khodahefzesh kone